az első itt

2014/04/10. - írta: Vikkus

szóval egyszer csak beléptem a blogolra és kiírta, hogy vagy költözök vagy így jártam, mert az az oldal megszűnik. nyilván 7 év emlékeit nem akartam veszni hagyni, átjöttem, de nagyon nem vagyok elégedett... anno nem a kezelési felület, vagy faszsetudja milyen dolgok alapján választottam ki a blogolt, hanem azért, mert ott találtam normálisan kinéző sablont. erre köszi, itt vagyok a blog.hu-n, ahol sokkal kevesebb sablonból lehet választani és azok is bűn rondák. szóval a következő hetekben (ahogy sikerült PS-hez jutnom) átvariálom ezt is, mert borzasztó.

mellesleg lifesux, sajnos már akár azt is mondhatom, hogy a szokásos tavaszi tragédiák ideje jött el... elég lesz, most már tényleg. végre normális ütemben éljük az életünket, most már vége lehetne a baleseteknek és betegségeknek is.

komment
süti beállítások módosítása