szóval Csobánka...

2014/05/08. - írta: Vikkus

nem tudnék kiemelni egy-egy komoly poént, mert a fent töltött idő (+az autózás) tele volt bombázva röhögnivalóval, a fiúk még józanul is kikészítették a rekeszizmaim, de ittasan meg aztán vége volt a világomnak. nagyon élveztük a képzést és meglepő módon még tanultunk is közben. az éjszakai túra sokkal nagyobb buli volt, mint vártam, viszont hazavágta az esti piálgatást, mivel a csapat nagyja hulla fáradt lett és/vagy szétfagyott a segge (ez utóbbiakhoz tartoztam). a sátorban éjszakázás jó lett volna, ha 1. a plusz 2fok hőmérséklethez kapok egy 0-s hálózsákot, nem pedig egy 10-est, és ha 2. olyan sátorban tudok aludni, amiben nem érek hozzá folyton a ponyvához (lehet, hogy a két réteg miatt nem ázik be - mert nem - de ha összenyomódik a két réteg, akkor azért a belső vizes lesz). a kétszemélyes sátrak egyértelműen egy főnek + csomag vannak kitalálva, esélytelen, lett volna, hogy bárki is elférjen mellettem. a hálózsákra meg ráhúztam a sajátomat, de még így is fáztam, viszont a matrac jelesre vizsgázott. a fázás mellett a fáradtság is bejátszott, mint írtam, ezt viszont cikinek is tartom nagyon, mert a jelek szerint Pécs az az áruház, ahol komoly figyelmet fordítanak arra, hogy az eladók sportoljanak, használják az általuk árult holmikat. volt ott olyan túra eladó, akinek ez volt az első túrája... no ez azért ciki. főleg akkor, ha az éjszakai majd másnap a nappali túrát végigpanaszkodja, hogy mennyi az emelkedő, mennyi a lejtő, és hogy csúszik a híd. de tényleg, ezeket az apróságokat leszámítva nagyon jól éreztem magam, jó volt a hangulat, még ha nem is olyan vad dorbézolósan, mint ahogy a pécsi fiúk szerették volna, szép helyen ment a két túra - egyáltalán nem voltak durvák - a kaja határeset volt, a képzések viszont jók. van is néhány ötletem, ha délutánra. kicsit átvariálom a túraszandik (végre megtudtuk, mire valók, juhééj) bemutatóját és a sátras piknikes bemutatót is. de most előbb állatok.

komment
süti beállítások módosítása